SPÓJNOŚĆ WIZERUNKOWA MARKI
O roli spójności wizerunkowej marki i jej ważnej roli w konkurencyjności przedsiębiorstwa opowiadał nam Jakub Ponikarczyk z firmy Autentiko w ramach spotkania GZW Marketing, które odbyło się po dłuższej przerwie dnia 13 czerwca 2024 roku.
Wniosek ze spotkania jest prosty - rozpoznawalna i silna marka = spójny wizerunek. Wiele firm z branży przemysłowej przegapiło budowanie brandu. Jeszcze dekadę temu wydawać by się mogło, że atrakcyjna i nowoczesna kreacja wizerunkowa może dotyczyć głównie innych firm z mniej przemysłowych branż. Firmy, które ten trend zlekceważyły są obecnie na etapie nadrabiania zaległości i gonienia konkurencji. Jak zbudować silną markę ? Jak zachować spójność wizerunkową i jak skutecznie wdrożyć strategię komunikacji marki?
Wymiana doświadczeń
Doświadczeniami podczas networkingu podzielili się przedstawiciele klastrowych firm:
Technology Applied, Grafs, Samasz, Punkt Drukarnia cyfrowa, Promotech, Koncept, D-tech, Art Motor, AC SA, Jazon, Neotech
Swoje case study na przykładzie produkcji video zaprezentował Łukasz Sienkiewicz z Prinsti , który doradzał nam jak wypełniać brief, żeby utrzymać spójność marki podczas współpracy z zewnętrznym producentem filmowym.
Dołącz do spotkań GZW. Dołącz do Klastra!
Jedną z wartości Klastra Evoluma jest możliwość podnoszenia kwalifikacji i wymiany doświadczeń przez pracowników firm, które są naszymi członkami w ramach Grup Zaawansowanej Współpracy. Spotkania będą odbywały się cyklicznie i poruszyły tematy z obszaru nowoczesnego marketingu w firmach przemysłowych.