Firma członkowska KOM - AC S.A., właściciel marki STAG, przygotowała specjalny pakiet pomocowy dla warsztatów współpracujących i montujących instalacje STAG. Materiały ochrony osobistej, materiały marketingowe i rekomendacje oraz eksperckie konsultacje online mogą okazać się pomocne w działalności podczas pandemii.
- Maseczki ochronne i płyny do dezynfekcji dla serwisów autoryzowanych i warsztatów rekomendowanych marki STAG
- Materiały marketingowe przydatne w komunikacji z klientami warsztatów
- Rekomendacje dotyczące bezpiecznej pracy oraz wsparcie ekspertów STAG online
Specjaliści marki STAG przygotowali wskazówki i rekomendacje dotyczące bezpiecznej pracy i obsługi klientów w czasach wymagających specjalnej organizacji pracy. Zaproponowano działania, które pomogą warsztatom przetrwać trudny czas epidemii i mniejszego zainteresowania usługami, w tym montażami instalacji autogaz. Są to działania związane z reklamą, organizacją pracy oraz podnoszeniem kwalifikacji.
Równolegle powstały materiały informacyjne i reklamowe, które warsztaty mogą wykorzystać w komunikacji z klientami. Plakaty, grafiki oraz film dostosowano do wykorzystania w formie drukowanej i elektronicznej na stronach internetowych warsztatów i w mediach społecznościowych. Materiały są dostępne do pobrania na www.ac.com.pl.
Warsztaty współpracujące w całej Polsce zostały wyposażone również w tzw. pakiet bezpieczeństwa, a w nim niezbędne środki do utrzymania higieny w miejscu pracy: płyn do dezynfekcji oraz maseczki. Paczki jeszcze przed weekendem majowym dotrą do adresatów.
Równolegle do dyspozycji pracowników i właścicieli warsztatów są także regionalni doradcy techniczni STAG. Eksperci udzielają indywidualnych konsultacji online. Wystarczy skontaktować się z ekspertem i ustalić tematykę oraz termin spotkania. Konsultacja odbywa się w formie telekonferencji i ułatwia uzyskania odpowiedzi na pytania, które pojawiają się w trakcie pracy.
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
Plakat - bezpieczeństwo (67.52 KB) | 67.52 KB |