W ramach GZW Marketing skupiliśmy się na AI i odwadze korzystania z najnowszych technologii. To temat warty rozmowy, dlatego ważną częścią wydarzenia było Forum AI. Spotkanie, które odbyło się 25 września 2025 r. na Chorten Arena w Białymstoku pokazało również, że o ile AI wspiera i coraz częściej przejmuje zadania wymagające ludzkiej inteligencji, to nic nie zastąpi dialogu i współpracy - a są to główne założenia Grupy Zaawansowanej Współpracy GZW Marketing. Dziękujemy za rekordowo wysoką frekwencję.
Eksperckie know-how
Jakub Ponikarczyk – strateg i konsultant ds. rozwoju marki z Branding Autentiko, podzielił się z uczestnikami swoim know-how i dobrymi praktykami współpracy ze sztuczną inteligencją. Mimo że potrzeby i oczekiwania uczestników GZW Marketing były zróżnicowane, z wyczuciem poprowadził spotkanie tak, by każdy mógł wynieść dla siebie maksimum wartości.
Forum AI
W ramach FORUM AI Jakub Ponikarczyk pytał Magdalenę Jaworowską z firmy JAZON oraz Kamila Marchela z Malow o ich doświadczenia z początkami wdrażania AI i o to, jakie korzyści z jej wykorzystania widzą w codziennej pracy. W dyskusję aktywnie włączyli się również uczestnicy spotkania, którzy nie bali się zadawać trudnych pytań.
Jednym z najczęściej poruszanych tematów była ochrona danych wrażliwych. Rozmawialiśmy także o budowie Agentów AI, o tym jak najlepiej wykorzystać najbliższy czas, aby współpraca z AI przyniosła jak największe korzyści w przyszłości. Nie zabrakło również praktycznych wskazówek i konkretnych narzędzi, które pomagają osiągać oczekiwane efekty.
Ogromną wartością spotkania była także obecność ekspertów z Polska Agencja Inwestycji i Handlu - PAIH - Magdaleny Kołakowskiej i Sławomira Przygody, którzy podzielili się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi eksportu oraz case studies pokazującymi, jak AI może wspierać ekspansję międzynarodową.
Najważniejsze
Na zakończenie mocno wybrzmiało podsumowanie: praca z AI to proces, o którym warto myśleć długoterminowo.
Podziękowania
Dziękujemy wszystkim, którzy byli z nami w Chorten Arenie - Wasza obecność i zaangażowanie pokazały, jak duże znaczenie mają praktyczne spotkania, w których teoria ustępuje miejsca doświadczeniu.
Dziękujemy również partnerom i prelegentom za stworzenie przestrzeni pełnej wiedzy, wymiany doświadczeń i inspiracji.
Partner Główny wydarzenia: Polska Agencja Inwestycji i Handlu - PAIH
Partner prowadzący: Branding Autentiko
Chciałbyś spotkać się z nami na kolejnym GZW Marketing?
Udział w spotkaniach Grup Zaawansowanej Współpracy dedykowany jest pracownikom firm członkowskich Evoluma. Dlatego:
- Jeśli jesteś z firmy, która należy do Evoluma - informacja o kolejnym GZW Marketing dotrze do Ciebie jak zawsze - poprzez nasze social media i newsletter.
Jeśli chcesz przystąpić do Klastra skontaktuj się z nami:
Przemysław Łapiński, specjalista ds. relacji biznesowych Evoluma: